انصاری فرد و تمام همبازی‌هایش در المپیاکوس اخراج شدند! یونان، سرزمین عجایب

فوتبال یونان سرشار از اتفاقات عجیب و غریب است. هنوز مدت زمان زیادی نگذشته از وقتی که ایوان ساویدیس، مالک باشگاه پائوک یونان در جریان بازی مقابل آاک آتن با اسلحه وارد زمین شد؛ اتفاقی که سبب شد به مدت 3 سال از حضور در ورزشگاه‌ها منع شود.
حالا اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس که از عملکرد تیمش در ماه های اخیر عصبانی است، کل بازیکنان را تا پایان فصل اخراج کرد و برای هر کدام از آنها ۴۰۰ هزار یورو جریمه در نظر گرفت!
ماریناکیس اعلام کرد المپیاکوس تا پایان فصل از بازیکنان رده های پایه خود که زیر ۲۰ سال سن دارند استفاده خواهد کرد. او خطاب به بازیکنان گفت: «فقط به خانه ها و ماشین های زیبای تان فکر می کنید. اصلا به تیم اهمیت نمی دهید. بازیکنان آکادمی و هواداران خیلی بیشتر از شما، المپیاکوس را دوست دارند. این همه هزینه کردم تا بهترین عملکردتان را داشته باشید. به خاطرتان 3 مربی را اخراج کردم اما شما مقصر اصلی بوده اید.»
این کار بدان معناست که کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی، دو بازیکن ایرانی المپیاکوس نیز دیگر جایی در تیم خود ندارند، مگر این که عصبانیت مالک خشمگین، فروکش کند و از تصمیم عجیبش منصرف شود. انصاری فرد در حال حاضر شانس اول کسب عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان است اما در صورتی که ماریناکیس روی حرفش بماند، احتمالا باید چنین رویایی را فراموش کند.